poniedziałek, 27 lipca 2015

tommy przedstawia nie-tak-ważne-informacje



Jak we wczorajszym podsumowaniu tygodnia obiecywałam, że dziś pojawi się post z tego cyklu, tak i udało mi się dotrzymać obietnicy!

Yay!

Mam dla was z trzy informacje- jeśli można to tak nazwać. Może niektórzy z was, a tym bardziej fani, są zorientowani w tym fakcie, jednak to mnie nie powstrzyma przed dodaniem tego posta. Każdy ma prawo dowiedzieć się o nie-tak-ważnej-informacji ;)


Zacznijmy więc.






Opublikowana została nowa, filmowa okładka do drugiego tomu Więźnia Labiryntu, Prób Ognia
Wydawnictwo Papierowy Księżyc opublikowało ją na swoim fanpajdżu, gdzie wspomnieli o dacie wydania - 2 września

Moim zdaniem jest świetna! A waszym?











Do tego ostatnio (dokładniej trzy dni temu) został opublikowany drugi zwiastun ekranizacji tej powieści. 
Nie wiem, jak wy, ale ja naprawdę nie mogę się doczekać premiery.


cnjdnsjvnfjvnjdfnvjd


Oprócz tego pojawił się również drugi (a może pierwszy? Bo wcześniej chyba był teaser... nieważne) zwiastun Kosogłosa, przez co mam jeszcze większą chęć zasiąść na sali kinowej i już go obejrzeć.




To tyle. jeśli chodzi o nie-tak-ważne-informacje. Miejmy nadzieję, że niedługo pojawi się coś również wartego uwagi, a i nie-tak-ważnego :)


A wy również nie możecie się doczekać, którejś z tych premier?

8 komentarzy:

  1. Może jestem dziwnym człowiekiem, ale nie czekam na nic z tego, co wymieniłaś :< Igrzysk przeczytałam tylko pierwszy tom, więc na Kosogłosa się nie wybiorę, a "Więzień labiryntu" (i druga część) jakoś mnie nie intrygują :( No, może kiedyś jak wydadzą 3 tomy Więźnia w okładkach filmowych to kupię? Kto to wie :P

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu musi się podobać to samo, co mnie ;) W każdym razie wspomniałam jedynie o tych trailerach ekranizacji i informacjach o książkach, o których się dowiedziałam i jest co nowego powiedzieć :)

      Usuń
  2. Ja też nie czekam :x Ale mam w planach przeczytanie pierwszej części Więźnia Labiryntu, mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam "Więźnia labiryntu", ale widziałam film - czekam na ekranizację drugiej części z niecierpliwością :)
    "Kosogłos" <3 Widziałam najnowszy zwiastun i nie wiem jak wytrzymam do premiery :(

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAA nie mogę się doczekać premiery Kosogłosa kocham tą książkę i film pewnie będzie genialny bo zwiastun jest cudowny i ja chce już listopad !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się podoba okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugiej części Kosogłosa wprost nie mogę się doczekać, natomiast jeśli chodzi o Próby Ognia, to zanim je obejrzę, muszę się wcześniej zapoznać z Więźniem Labiryntu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na "Próby ognia" i "Kosogłosa" mam zamiar iść do kina, ale nie wiem, czy to wypali. Z tego co widziałam w zwiastunie Prób ognia, całość nie będzie miała wiele wspólnego z książką i to mnie trochę zniechęca. Na "Kosogłosa" muszę iść, bo "Igrzyska..." uwielbiam! Ten film jest genialny i już nie mogę się docekać momentu obejrzenia tej części :D

    OdpowiedzUsuń