niedziela, 26 lipca 2015

30 Książek w Wakacje - podsumowanie tygodnia #4


Kolejny tydzień wakacji już za nami. Czas niby płynie wolno, ale jednak pędzi przed siebie - nie mam zielonego pojęcia, jak to jest możliwe żeby coś pełzło wolno niczym żółw, a jednocześnie przemijało straszliwie szybko.

Wraz z końcem tygodnia nadchodzę do was z kolejnym podsumowaniem.
Ten tydzień był lepszy nie tylko, jeśli chodzi o czytelnictwo, ale i o recenzje.

Miałam wczoraj napisać dla was post z cyklu tommy przedstawia nie-tak-ważne-informacje, jednak jak widać skończyło się na "miałam". Miejmy nadzieję, że jutro dla was go napiszę z tą nie-tak-ważną-informacją.


W czwartym tygodniu od 20 lipca do 26 lipca udało mi się przeczytać siedem książek:


Przeczytane książki (7):
  1. Miasto Upadłych Aniołów - Cassandra Clare
  2. Dziennik Cwaniaczka. Szczyt Wszystkiego - Jeff Kinney
  3. Dziennik Cwaniaczka. Ubaw po pachy - Jeff Kinney
  4. Dziennik Cwaniaczka. Przykra Prawda - Jeff Kinney
  5. Dziennik Cwaniaczka. Biała Gorączka - Jeff Kinney
  6. Dziennik Cwaniaczka. Trzeci do pary - Jeff Kinney
  7. Dziennik Cwaniaczka. Zezowate Szczęście - Jeff Kinney


Zrecenzowane z tego grona (2):
  1. Dziennik Cwaniaczka. Rodrick Rządzi 
  2. Dziennik Cwaniaczka (3-8) 

Ile stron w takim razie przeczytałam?
224+224+224+224+224+224+432=1776


Najlepsza z tego grona:
  • Chyba nie ma najlepszej, moim zdaniem

Najgorsze z tego grona:
  • Tutaj podobnie, gdyby nie zakończenie Miasta Upadłych Aniołów, bym tutaj je wpisała 


Dastałam mnóstwo nominacji do różnych tagów i LBA, więc spodziewajcie się w tym tygodniu tego typu postów. Recenzji również nie zabraknie. Pojawi się również post do tommy przedstawia nie-tak-ważne-informacje. Mam również nadzieję, że pojawi się post trochę inny niż książkowy, ale to zobaczymy.

14 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu przeczytanych książek :D Oby tak dalej :)

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedem czy osiem? Lista wskazuje na osiem. :)
    Gratuluję takiego wyniku! Naprawdę dobrze Ci idzie z tym wyzwaniem! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedem, przepraszam, wcześniej policzyłam jeszcze jedną z poprzedniego tygodnia i pewnie zapomniałam zmienić literki. Cóż zdarza się hahaha
      I dziękuję :)

      Usuń
  3. Ja ten tydzień miałam trochę słabszy, ale mam swoje powody :/ Niestety miałam pewien problem w rodzinie, więc musiałam ze wszystkim przystopować. Planuję wrócić do pisania na blogu koło 30 lipca, a książka zaczynam czytać z powrotem jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wielkie gratulacje ze aż tyle przeczytałas ja niestety w tym tygodniu nie przeczytałam ani jednej :( No i czekam na tagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje tylu przeczytanych książek :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Siedem książek to naprawdę wspaniały wynik, wielkie gratulacje! :)

    k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku!
    Mnie coś słabo idzie w tym miesiącu czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik! Ja sama to chyba dwustu stron nawet nie przeczytałam (przez cztery dni nie było mnie w domu) :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję takiej liczby! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nominowalam cie do przyslowiowego tagu wiecej informacji tutaj http://alotofpage.blogspot.com/2015/07/przysowiowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, cały miesiąc u mnie nie wygląda tak dobrze jak Twój tydzień. Naprawdę, gratuluję!
    A co do nominacji, to dorzucam jeszcze jedną ;)
    http://ogrod-w-kieszeni.blogspot.com/2015/07/rip-it-or-ship-it-book-tag_27.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci w tym tygodniu poszło, jestem pod wrażeniem - naprawdę widzę, że miałaś zaczytany tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń