wtorek, 21 lipca 2015

My Little Pony Tag



Dziś przychodzę do was z ciekawym tagiem wymyślonym przez Isabel czyta. Bardzo dziękuję za nominację!



Apple Jack - Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne

Teraz jedyne, co przychodzi mi do głowy to seria Percy'ego Jacksona, tam była ważna więź rodzinna. W końcu dla herosów ważne było, kto jest jakim boskim rodzicem oraz w czasie misji ważne było nie trafić na wroga swojego boskiego rodzica.


Pinkie Pie - Najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w całej swojej 'czytelniczej karierze'

Dziennik Cwaniaczka, pierwsza część tej serii była bardzo zabawna. Czasem wybuchałam głośnym śmiechem.
Tak to nic innego nie przychodzi mi do głowy. Może jeszcze ponownie Percy Jackson albo Nigdy w Życiu Katarzyny Grocholi.


Rarity - Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów

Na myśl od razu przyszła mi Isabell z Darów Anioła. Ona miała wielu adoratorów i umawiała się z wieloma chłopcami, no i jest silna i niezależna. Zwinna oraz potrafi wyjść z kłopotów.
Teraz jeszcze pomyślałam o Teresie z Więźnia Labiryntu - na samym początku, gdy pojawiła się w Strefie na pewno Streferom zawróciła w głowach.


Fluttershy - Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni

My książkowi blogerzy znamy wiele tytułów, więc was nie biorę pod uwagę. Z pewnością nikt z moim znajomych nie zna książki Pod Skrzydłami Matki Mroku autorstwa Kathrin Szczepanik, jest to wspaniała powieść. Mogę tutaj dorzucić trylogię o Wiktorii Biankowskiej  i Drugą Szansę Katarzyny Bereniki Miszczuk.


Twilight Sparks - Książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... 
Może z Blue z Króla Kruków? Annabeth z Percy'ego Jacksona


Spike - Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią

Simon z Darów Anioła, z pewnością, jego miłość do Clary z pewnością nigdy nie zostanie odwzajemniona. Podobnie jak Isabel mogę dodać Beletha z Ja, Diablica. Mogę dodać też dwóch bohaterów powieści Musimy coś zmienić, choć SPOILER i tak na końcu są razem. SPOILER


Rainbow Dash - Książka, do której masz największy sentyment

Pamiętnik Księżniczki, tak, denifitywnie, klamka zapadła. Dziękuję.


Kogo taguję?

 

17 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! :) Ciekawy ten tag, z przyjemnością go wykonam. Widzę, że to już tradycja - tag bez Więźnia Labiryntu to tag stracony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Rzeczywiście znów jest Więzień ahhaahahah chyba to już stało się tradycją, jak mówisz hahaha :D

      Usuń
  2. Też mi się spodobał Tag wymyślony przez Isabel i chce go zrobić ale jeszcze nikt mnie nie nominował ale może to się niebawem stanie kto wie :D
    Co do Twoich odpowiedzi bardzo fajne i nie które z moimi się pokrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę to mogę cię nominować! To nie problem :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że wykonałaś ten tag <3 (i to tak szybko!!) Tak dużo tu trylogii o Wiktorii... Rozpływam się ze szczęścia <3 *^*'

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezaprzeczalnie interesujący TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) Choć nic a nic nie mówią mi te imiona (?) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o kucykowe imiona? hahaha

      Usuń
    2. Tak :D nigdy nie oglądałam tej kreskówki :D

      Usuń
  6. Dziękuje za nominacje :P Zrobię za jakiś czas, jak już ogarnę wszystko zaległe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! Uwielbiam Percy'ego <3 Isabell z Darów to jedna z najlepszych żeńskich postaci - silna, niezależna i chwilami nieprzewidywalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, naprawdę z przyjemnością czytałam Twoje odpowiedzi. Jak już ktoś wyżej zauważył - tradycyjnie musi być coś związanego z Więźniem, bo inaczej zwyczaj zostałby zakłócony. :DD Ale co ciekawe, o wielu książkach, których się wypowiadałaś, ja chyba nawet nie słyszałam, będę musiała zerknąć i zobaczyć, co takiego w sobie kryją! :) I dziękuję za nominację, powolutku je sobie zbieram i kiedyś w końcu zabiorę się za odpowiadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award -> http://reading-my-life.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1-i-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej różnorodne te tagi :D

    k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny tag ;) Z wielką chęcią czytałam Twoje odpowiedzi i dowiedziałam się o Tobie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę jakie ciekawe odpowiedzi, bardzo fajnie się czytało :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń