sobota, 28 lutego 2015

Podsumowanie miesiąca - luty







Postanowiłam, że podobnie, jak większość blogów z recenzjami, również będę robić podsumowanie miesiąca. Uznałam, że to byłby dobry sposób na posegregowanie, co i jak.
Więc zacznijmy.





Przeczytane książki (10):
  1. Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Bitwa w  Labiryncie - Rick Riodan
  2. Wyścig Śmierci - Maggie Stiefvater
  3. Dziennik Cwaniaczka - Jeff Kinney
  4. Mitologia Celtów - Jerzy Gąssowski
  5. Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Ostatni Olimpijczyk - Rick Riodan
  6. Dziewczyny z Hex Hall - Rachel Hawkins
  7. Niebo istnieje... naprawdę - Todd Burpo
  8. Love, Rosie - Cecelia Ahern
  9. Harry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling
  10. Zaczekaj na mnie - J. Lynn
+ 74 strony delirium (Lauren Oliver)


Napisane recenzje (6):
  1. Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks
  2. Gorzkie urodziny - Anna Cassidy
  3.  Wyścig Śmierci - Maggie Stiefvater
  4. Dziennik Cwaniaczka - Jeff Kinney
  5. Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Morze Potworów - Rick Riodan
  6. Zbuntowana - Veronika Roth


Ilość przeczytanych stron: 3950 + 74 (4024)
Liczba stron na dzień: w przybliżeniu 142 strony


Najlepsza/e przeczytana/e książka/i:
  • Harry Potter i Zakon Feniksa
  • Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Ostatni Olimpijczyk
Najgorsza/e przeczytana/e książka/i:
  • Dziewczyny z Hex Hall

Najdłużej czytana:
  • Harry Potter i Zakon Feniksa
 Najkrócej czytana:
  • Dziennik Cwaniaczka (zaledwie godzina)





Jak dla mnie wynik jest bardzo zadowalający, tym bardziej po tak marnym styczniu, gdzie nie miałam w ogóle czasu na czytanie. Oczywiście ten dobry wynik jest zasługą dwutygodniowych ferii - które niestety już się kończą. 
Myślę, że dobrze też wyszło mi to podsumowanie, tym bardziej, że po raz pierwszy coś takiego robię.

Oczywiście powinnam też wspomnieć o tym, że zostałam nominowana do dwóch LBA oraz Zimowego tagu (również podwójnie!), dziękuję wam za takie nominację. Dzięki temu czuję się doceniona i, że ktoś w ogóle czyta tego bloga, to wspaniałe! Naprawdę wam wszystkim dziękuję, jesteście wspaniałymi czytelnikami! 







Właśnie przypomniałam sobie, jeśli macie jakieś pomysły, co mogłabym zmienić - jakieś nowe posty, ciekawsze posty czy wygląd bloga. To piszcie tutaj, wszystko przeczytam i postaram się jakoś ulepszyć bloga. Tym bardziej, jeśli chodzi o czcionkę i te sprawy, bo to wam ma się dobrze czytać!
Dlatego, jeśli chcecie coś nowego piszcie, ja nad tym pomyśle. Możecie w ogóle zostawić tutaj swoją opinię na temat bloga. Czy posty nie są za rzadko? Czy nagłówek jest brzydki? Cokolwiek! Po prostu piszcie!




18 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik ;) gratuluję ;)
    A co do wyglądu bloga, to właściwie mam prośbę. Dostęp do komputera mam rzadko, więc zazwyczaj komentuję z komórki. Mogłabyś włączyć wersję dla komórek? Łatwiej by mi było czytać i komentować.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale wynik! Brawo! Ja mimo ferii, przeczytałam jedynie sześć książek (jakiś straszny leń wziął mnie we władanie :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny wynik! Życzę ci takich samych osiągnięć w marcu! Mi się w tym miesiącu nie udało nic przeczytać, ale jestem pewna, że marzec będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wyniku. :) Nie dziwi mnie zupełnie, że Pottera masz za najlepszego w całym tym gronie. Mało gdzie taki nie jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! Ja nawet pomimo ferii nie przeczytałam nawet połowy tego co ty. :)
    A co do wyglądu bloga to bardzo lubię wielkość czcionki w tekstach. Jest na tyle duża, że można je wygodnie czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, 10 książek! Gratuluję wyniku :) ja przeczytałam 7, to i tak lepiej, niż w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również miałam ferie, ale mój wynik jest troszkę gorszy. Aczkolwiek niewiele...
    Podsumowania to fajna rzecz, ja je uwielbiam : czytać i pisać :)
    Gratuluję wyników!

    A jeśli chodzi o pomysły na bloga, to zmieniłabym czcionkę w postach. To raczej moja fanaberia, ale nie cierpię Times New Roman. Poza tym jest naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku :3 Ja również miałam w lutym ferie.,,Dziewczyny z Hex Hall" czytałam i uwielbiam tę książkę.Twój blog bardzo mi się podoba i lubię na niego zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny wynik i ciekawe podsumowanie:) Uwielbiam Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam tylko Zakon Feniksa. Bardzo lubię Harrego Pottera i gorąco polecam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, gratuluję takiej ilości przeczytanych książek! Też miałam ferie, ale nie przeczytałam wiele, bo męczę "Krzyżaków"...

    OdpowiedzUsuń
  13. 10 książek i 6 recenzji to bardzo dobry wynik. :) Jeśli chodzi o sugestie: może stwórz jakiś fajny system tagów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post !

    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz dobry wynik przeczytanych książek. Też bym chciała tyle przeczytać w miesiąc, ale brak mi czasu po mimo tego, że ja mam dużo wolnego :cccccc


    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik. Lepiej napisz, jak to robisz, że tyle książek udaje Ci sie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne kwestia wolnego i choroby, która mnie złapała i uziemiła w domu hahaha :)

      Usuń