wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie miesiąca - sierpień





Wakacje już za nami i pora po raz kolejny wrócić do szkoły, czy tego chcemy, czy nie. Pierwszy dzień września już prawie za nami, już dawno jesteśmy po rozpoczęciu roku.

A co się wydarzyło w sierpniu u mnie na blogu?
Zasadniczo niewiele, chyba, że mówimy tutaj o braku systematyczności z mojej strony. Również moje wyzwanie nie ma się za dobrze i myślę, że nie ukończę go. Na razie przeczytałam dwadzieścia pięć książek, co uważam za spory wynik, a jestem w trakcie dwudziestej szóstej. I wątpię, aby przez dwa dni przeczytała pięć książek, a na siłę nie chcę tego robić.


Ale przejdźmy do przyjemniejszej części posta i zapomnijmy przez chwilę, że zaczął się wrzesień, a wraz z nim wstawanie do szkoły. 



Przeczytane książki (8):
  1. Duma i uprzedzenie - Jane Austen 
  2. Najdłuższa podróż - Nicholas Sparks
  3. Złodzieje Snów - Maggie Stiefvater
  4. Dni krwi i światła gwiazd - Laini Taylor
  5. Bez mojej zgody - Jodi Picoult
  6. Teraz ją widzisz - Joy Fielding
  7. W otchłani - Beth Revis
  8. Szeptem - Becca Fitzpatrick

+ 112 stron Mrocznych Umysłów Alexandry Bracken

Napisane recenzje (4):
  1. Wróć, jeśli pamiętasz
  2. Król Kruków
  3. Musimy coś zmienić
  4. W otchłani


Ilość przeczytanych stron: 3008+112 (3120)
Liczba stron na dzień: w przybliżeniu 100 stron


Najlepsza/e przeczytana/e książka/i:
  • Duma i uprzedzenie
  • Najdłuższa podróż
  • Złodzieje snów
  • Bez mojej zgody
  • W otchłani

Najgorsza/e przeczytana/e książka/i:
  • chyba żadna



Najdłużej czytana:
  • Duma i uprzedzenie
  • Dni krwi i światła gwiazd

Najkrócej czytana:
  • Bez mojej zgody
  • Szeptem



Wakacje minęły mi dobrze, a przynajmniej będę je wspominać z uśmiechem na ustach, gdy będę siedzieć oblężona podręcznikami i notatkami w czasie lekcji. A jak wam one minęły?

Na blogu pojawił się nowy cykl - tommy i serialowy maraton. Piszcie czy podoba wam się tego typu pomysł, czy raczej nie. Jestem ciekawa, co myślicie oraz czy kontynuować tego typu posty. Również zastanawiam się czy pisać o moich odczuciach odnośnie jakiegoś sezonu, czy skupić się na całokształcie serialu.
Piszcie, co myślicie!


10 komentarzy:

  1. Naprawdę ładny wynik i nie ma co przejmować się tym, że się nie ukończyło wyzwania. Ja nawet, niestety, nie dotarłam do połowy oczekiwanego wyniku. Moje wakacje? A dobrze minęły, szkoda, że tak szybko. Hm... Raczej nie jestem zainteresowana serią serialową, gdyż zwyczajnie ich nie oglądam.
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci wyników :3 Mnie również wakacje minęły zdecydowanie za szybko. Życzę Ci powodzenia w nowym roku szkolnym! Z przyjemnością będę czytać Twój nowy cykl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wynik, serdecznie gratuluję. Cieszę się, że 'Duma..." została jedną z najlepszych książek miesiąca.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! Ja przeczytałam tylko pięć książek, ale nie jest źle. Zawsze mogło być gorzej :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wynik, ja się trochę obijałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik! O serialach możesz pisać różnie, jeśli serial ma wiele sezonów to możesz o każdym osobno, jeśli jeden/dwa to lepiej napisać o całości. Jak najbardziej będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku, u mnie trohcę gorzej :P Też w sierpniu czytałam Najdłuższą Podróż :)


    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik! Gratuluję ^^
    Ja proponowałabym cały serial za jednym zamachem i nie dzielić na sezony :)

    OdpowiedzUsuń